"Możliwość tworzenia można określić jeszcze inaczej: Jest to gotowość, by rodzić się na nowo każdego dnia."
Erich Fromm

piątek, 9 maja 2014

Trudne powroty...

Czyli dlaczego ciągle nie mam czasu???
Zaniedbuje bloga :/
Niechcący i zupełnie nieświadomie kompletnie odłożyłam "na półkę" bloggera i wszelkie jego odmiany. Ominęły mnie święta, majówki, wiosny i inne blogowe fotografie i inspiracje. 
Jestem zaszydełkowana, zaogrodowana, zadomobudowana...

Czas mi się skurczył jakoś. Nie wiem co się stało w tzw: międzyczasie, ponieważ jakoś pomalutku odstawiłam komputer - złodziej czasu - i się zagubiłam w domowych robotach.

Ale jest maj. Czas się troszkę ogarnąć, odpocząć. Pozwolić nadgarstkowi, który dostał ostatnio strasznie w kość, trochę się zregenerować :) 

Mam do pokazania komplecik z sukienką... Niby ładnie i słodko, a mi jakoś nie bardzo się podoba. 
Może to kwestia zmęczenia materiału?




Bawełenka jest wdzięcznym materiałem na wiosnę :) Sukienka już u właścicielki, odegrała swoją rolę na chrzcie i pewnie leży w bibułce - na pamiątkę ;)

A z rzeczy "przyziemnych", a raczej "naziemnych" ;)
Zakończyliśmy tynkowanie naszego domku :D Jeden ogromny krok do przodu ;) A przed nami jeszcze kilometry takich kroków :)
Ściskam mocno i mam nadzieję, że jeszcze mnie pamiętacie troszkę ;)
 Postaram się bywać. Częściej.

41 komentarzy:

  1. ale sukienka i tak wyszła bardzo ładnie:-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik, nie wiem jakie możesz mieć do niego zastrzeżenia. Jest bardzo elegancki i jednocześnie dziewczęcy. Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny komplet :-) Mnie się bardzo podoba.
    Cieszę się, że napisałaś :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny komplecik zrobilas :) Wedlug mojego skromnego zdania nic mu nie brakuje :):) Suuper ,ze zakonczyliscie tynkowanie domku :) Jeden cel mozna odchaczyc do wykonanych :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest przecudny! mi się wszystko w nim podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik wyszedł super i mi sie podoba :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamilko jak fajnie, że jesteś :)
    "zmęczenie" materiału?
    zapewne tylko dla Ciebie...bo nasze oczy cieszy co robisz :)
    u nas tez tysiące km do końca ;p ale tak to już jest jak się remontuje, buduje ;p
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplecik jest śliczny. Idealny na chrzest. Również wolę proste rzeczy ale w końcu to wielki dzień . Fajnie, że wracasz. Widzę,że nie tylko ja mam takie zaganianie.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny komplecik
    ja też niestety za wiele czasu nie mam
    pozdrawiam slonecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. O panie jaki boski komplecik !!!! CUDO !!!!

    Pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  12. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny komplecik, dzidzia musiała wyglądać wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  14. prosze o schemacik do tego kompleciku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że masz coś mi do powiedzenia :*