"Możliwość tworzenia można określić jeszcze inaczej: Jest to gotowość, by rodzić się na nowo każdego dnia."
Erich Fromm

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Rocznicowe cukiery

Czyli Candy Na Wielkanoc :)

Na okoliczność taką, że 21.03 minie rok od opublikowania pierwszego wpisu na moim blogu, a do tego to będzie pierwszy dzień wyczekiwanej już niecierpliwie Wiosny, postanowiłam podarować którejś z Was komplet Wielkanocny: 5 sukieneczek dla pisanek świątecznych. Wzory i kolory jak na zdjęciu, żebym mogła przygotować zestaw wcześniej i wysłać na czas.


Zasady jak wszędzie :D
- Informacja podlinkowana na blogu o candy.
- Komentarz pod postem z wyrażoną chęcią otrzymania sukienek.
- Zabawa tylko dla właścicielek blogów
- Nie trzeba obserwować mojego bloga :) Ale będzie mi bardzo miło.

Właścicielkę sukienek ogłoszę w piątek, 22 marca, więc zapisy do 21.03. Chciała bym, aby koszulki dotarły do świąt, dlatego wysyłka w poniedziałek przedświęteczny. Poczta będzie miała 5 dni na dostarczenie, więc myślę, że spokojnie się wywiąże ;)

A z uwagi na to, że kolory i jajeczka jako symbol nowego życia, nieodzownie kojarzą się z wiosną, korzystam z zaproszenia Speckled Fawn i zgłaszam je do:





Mam nadzieję, że spodoba się wam mój świąteczny prezent. Zapraszam serdecznie.
I byle do wiosny! ;)


53 komentarze:

  1. gratulacje z rocznicy blogowania... jestem zwolenniczką Twego bloga
    oczywiście zapiszę się na cukierasy ...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się zapisuję, bo mi się takie koszulki bardzo podobają na jajach :) super candy:) obserwatorem jestem, bloga mam, zaraz podlinkuję u siebie na blogu bannerek. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie dopisało mi szczęście ale zawsze warto spróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje rocznicy :)
    Na cukierasy oczywiscie chetnie sie zapisuje :))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ach i ja sie ustawiam w kolejce po takie śliczne sukieneczki pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, ja również bardzo chętnie wezmę udział w tej miłej zabawie :) Pozdrawiam!Ela J.
    http://haftusiowakraina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pojawiła się nadzieja, że może wejdę w posiadanie jednego z Twoich cudeniek :))) Bardzo mnie cieszy ta perspektywa. Zapisuje się koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczniste te sukienki ;-))
    Ja też się ustawiam ;-))
    pozdrawiam cieplutko ;-))

    http://odkrywamnanowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ustawiam się w kolejce po prześliczne sukienki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są śliczne, spróbuję szczęścia, gdyż wyobrażam je sobie na moim stole Wielkanocnym.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne. Przepięknie prezentowałyby się w koszyczku. W pogoni za marzeniem z radością w kolejeczce się ustawiam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z nadziejami wielkimi zapisuję się :) Pozdrawiam /violka

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie przygarnę bo pracowicie wykonane są

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie takie, to nie można przejść obojętnie:) zapisuję się z wielką przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj!
    Pozwiedzałam,zobaczyłam co wyczyniasz szydełkiem,zachwyciłam się sukienkami na jajka i jeśli pozwolisz dołączę do obserwujących i do zabawy .
    AGRI1 http://sutaszgochy-artsmak.blogspot.com/
    Miłych chwil życzę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze marzyłam o takich koszulkach na jajka... Sama ich nie wydziergam więc... u Ciebie w kolejkę się ustawiam... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie cudne kiecuszki! koniecznie chcę w nie ubrać moje koszyczkowe jajeczka! czekam na losowanie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje z okazji roczku!
    piękne ubranka! spróbuję szczęścia i zapisuję się z wielką przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy i wytrwałości:)Śliczne te sukienusie dlatego ustawiam się w kolejce i z niecierpliwością czekam na losowanie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne sukieneczki, zapraszam na candy do mnie :) http://kurdemama.blogspot.com/2013/02/wiosenne-candy-z-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również staję w kolejce po te kolorowe pisaneczki :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. z chęcią stanę po takie cukierasy sama nie umiem wyszydełkować takich :)) za nic mi wyjść nie chcą!!
    pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. TO JA TEŻ SIĘ ZGŁASZAM :)
    BANEREK UMIESZCZONY JEST NA MOIM BLOGGU :)

    ZAPRASZAM W WOLNEJ CHWILI:

    http://marcelai4katy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Post konkursowy udostępniłam na FB
    atena20@poczta.onet.pl

    Super sukieneczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje rocznicy:) cudne sukieneczki, sama nie umiem więc z nadzieją się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję :)
    biorę udział, czaaki.blogspot.com@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się:)
    banerek na slodko-kwasna-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Właśnie tak chciałabym ubrać jajeczka na Święta :) dlatego ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne te pisanki! Ja jeszcze jestem "za świeża" w handmadzie i w tym roku nie uda mi się takich cudów na święta wyczarować, więc jak najbardziej się w kolejce ustawię ;)

    Info na blogu: http://zarazona-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Urocze te koszulki:) Zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)
    Obserwuje- MAgdalena B
    baner- http://magicwordcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. I ja się ustawiam na końcu kolejki po takie piękności!

    Bannerek u mnie na psku bocznym: http://mamaniusia.blogspot.com/

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne ubranka dla jajek :).

    Z chęcią się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne, piękne, kolorowe, dlatego tez staję w kolejce po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ustawiam się i ja w kolejeczce po śliczne ubranka na jajeczka :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością biorę udział w Twojej zabawie:) Piękne nagrody przygotowałaś - jeszcze nigdy nie miałam takich ubranek na jajka, gdyż nie posiadam takiego talentu:) Z okazji roczku życzę Ci kolejnych wspaniałych pomysłów, którymi jeszcze nie raz nas zachwycisz:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że masz coś mi do powiedzenia :*