"Możliwość tworzenia można określić jeszcze inaczej: Jest to gotowość, by rodzić się na nowo każdego dnia."
Erich Fromm

czwartek, 4 września 2014

Kolorowy pożeracz czasowy

Czyli granny square w kolorze różowym :D
Niby kwadrat to mały twór i raz dwa się takowy dzierga.
Ale...
No właśnie :) Kolorowe to ustrojstwo wymaga zawiązania i schowania tysięcy nitek :P Ale tak pomalutku, delikatnie i w ogromnej cierpliwości ( ;) wrrrr) Ukazuje się kocyk Dla maleńkiej Julii :)
Juleczka pewnie jeszcze w mamusinym brzuszku, ale już już niedaleczko :D





Cukierkowo :D

Użyłam włóczek różnego rodzaju - żeby były i gładki, i puchate, i twardsze i mięciutkie... Żeby był ciekawy sla malutkich rączek :)
Zszyłam tym razem igłą dziewiarską. Planowałam połączyć szydełkiem, ale jakoś mi się nie widział taki "powyginany" tym razem :) 
Ma mieć docelowo 70/70cm. Jeszcze muszę wykończyć go na około... Będzie chyba białe wykończenie, koronką? Wachlarzami? Zależy od mamy Juleczki ;D
Uprzedzając prośby, dodaję tradycyjny wzór na kwadrat. Ja pomijam oczka łańcuszka między słupkami, jedynie robię je na rogach. Jest wtedy bardziej zwarty i nie taki dziurawy i o wiele lepiej się zszywa :) 



Ale wiecie... zostanę przy moich niebieskościach ;)



39 komentarzy:

  1. Ja chowam nitki na bieżąco, na koniec zostaje tylko przejrzeć, czy nic nie przeoczyłam.
    Niestety, z mojego doświadczenia wynika, że w przypadku kocyków - jakby nie schować nitek i tak będą wyłazić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, każdy kwadrat chowam osobno, zanim połączę, ale czasem nazbiera mi się najpierw kilka kwadratów, zanim się wezmą za te nitki nieszczęsne, bo robię je "na raz", zamiast po kolei, co by tak często włóczki nie wymieniać :P Taki lekki próżniak ze mnie ;)
      A co do nitek - mam pled prany już kilka razy i nie wyłażą mi nitki... Ale chowam szydełkiem i rozciągam zanim utnę. Nie wiem - jakoś tak może nie zauważyłam jeszcze :)

      Usuń
  2. Cudny :)
    Bardzo ładnie połączyłaś poszczególne elementy :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Właśnie pierwszy raz zszywałam igłą :) Bardziej mi się podoba, niż szydełkiem.

      Usuń
  3. Śliczny! Doskonały dla maleńkiej dziewczynki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Mamusia dzewczynki też zadowolona :)
      Jak skończę brzeg, dołożę zjęcie efektu końcowego :)

      Usuń
  4. kolorki cudne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny cukierkowy :) maleństwu na pewno będzie się podobał :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny pledzik... najbardziej nie lubię jednak łączyć elementów

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam - śliczny pled! Zazdroszczę Ci cierpliwości - mój kawałek koca z kwadratów leży od zimy w szafie i nic nie wskazuje na to, że go dokończę ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ten kwadrat - przyznam, że mi by się chyba nie chciało tak ciągle zmieniać koloru, ale to chyba dlatego wyszedł Ci ładny efekt.
    W zasadzie, to chciałam tylko dać znać, że spodobały mi się Twoje śnieżynki i chyba podkradnę Ci któryś schemat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z okazji Świąt Wielkanocnych życzę:
    Wielkanoc nadchodzi, więc czas już na porę
    By uśmiechnięty baranek zabeczał na stole
    A z nim kurczaczek przez cały ranek
    Pilnuje pięknych, barwnych pisanek.

    Życzę miłości, nadziei i wiary
    Święconki smaczniejszej od dań Winiary
    W dyngusa wody, by zewsząd prysła
    Alleluja! Jezus zmartwychwstał!
    Zdrowych i radosnych Świat Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że masz coś mi do powiedzenia :*