"Możliwość tworzenia można określić jeszcze inaczej: Jest to gotowość, by rodzić się na nowo każdego dnia."
Erich Fromm

piątek, 5 lutego 2016

Kocyk z metryczką

Czyli poszerzam dzierganie o haftowanie serduszek :)

Witajcie!
Stwierdzam kategorycznie, ze od szydełka bolą ręce. Na prawdę. Kiedys w to nie wierzyłam, ale teraz poznałam to na - że tak powiem - własnej skórze.
 A mimo to...

Zdecydowałam sie na krok... samobójczy? i otworzyłam firmę. Nie chce już kryć się w szarej strefie. Chcę być uczciwym podatnikiem i móc wystawić rachunek za swoje prace, oraz zarabiać no swoją emeryturę ;D Czas ucieka niestety i trzeba pomyśleć w innych kategoriach.

W związku z powyższym nabyłam... Hafciarkę! :)
Bardzo się już polubiłyśmy i całkiem fajnie nam się współpracuje ;)

Oto efekty: Kocyk dla mojej siostrzenicy Zosi :)


Obrobiony szydełkowa koronką oczywiście, ponieważ prace muszą być spójne ;))) Tak mi sie wydaje.
Poza tym bez tej koroneczki wyglądał... biedniutko :)




Polarek jest delikatny i mięciutki, kupiony od polskiego producenta.
Co myślicie?
Nienajgorsze?

Buziam was zimowo, bo znowu śniegu leży 5 mm ;D

39 komentarzy:

  1. Dla mnie BOMBA! super pamiątka dla maluszka i rodziców :)
    i życzę Ci - aby klienci nawiedzali Cię jak najczęściej! POWODZENIA

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kocyk :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności wyhafciłaś;
    trzymam kciuki za działalność na swój koszt;

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko tu takie piękne! Podziwiam, pozdrawiam i 3mam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi there! I'm at work surfing around your blog from my new apple iphone! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Keep up the excellent work!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny :) zapraszam w niedzielę na urodzinowe link party do siebie :) będzie można się nim pochwalić ;)
    http://speckled-fawn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny haft, lepszy niż maszynowy!
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzenia mojej strony!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kocyk. Podziwiam talent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mojej koleżance kilka dni temu powiedziałem że na pewno bardzo dobrze zrobi jak się zdecyduje na Dezynsekcja Warszawa .Ona na pewno z tej firmy skorzysta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Od kilku bardzo dobrych miesięcy gram w scrabble. moja znajoma powiedziała mi że bardzo dobrze zrobię jak skorzystam z słownik scrabble .

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypadkowo wszedłem na ten blog i na pewno na tym blogu zostanę na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  12. You’re so interesting! I don’t believe I’ve truly read something like this before. So great to find someone with genuine thoughts on this issue. Really.. many thanks for starting this up. This website is something that’s needed on the internet, someone with some originality!

    CBSE Schools In Mehdipatnam
    CBSE Schools In Nagole
    CBSE Schools In Nalgonda
    CBSE Schools In Kushaiguda
    CBSE Schools In Nizamabad
    CBSE Schools In Nizampet
    CBSE Schools In Patancheru
    CBSE Schools In Pragathi Nagar
    CBSE Schools In Rajendra Nagar Hyderabad
    CBSE Schools In Rampally

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecamy akcesoria dla maluszków dostępne na naszej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukasz luksusowego, a zarazem niezwykle miękkiego kocyka dla dziecka? Polecamy kocyki bambusowe z unikalnej kompozycji wiskozy bambusowej i najwyższej jakości bawełny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto zabezpieczac ubrania oraz koce przed molami odzieżowymi, a gdy już się pojawią niestety trzeba skorzystać z dezynsekcji

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie dużo osób wejdzie na ten blog. Ten blog jest po prostu bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że masz coś mi do powiedzenia :*