"Możliwość tworzenia można określić jeszcze inaczej: Jest to gotowość, by rodzić się na nowo każdego dnia."
Erich Fromm

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Biel lubi kontrasty

Czyli ciemny róż ozdobi białe dzierganki :)
Tęsknię za zimą :)
Nie myślałam, że kiedykolwiek to napiszę, ponieważ zimy szczerze nienawidzę, ale... Posiedzieć by tak z laptopkiem i gorącą kawką w pokoju, nie musieć nigdzie iść, nic robić w ogródku i generalnie - znaleźć nieco czasu.
Dzieci do szkoły - Na reszcie!!! :D Od słuchania ciągłego szwrgotu mojuej córki nad uchem, rob8i mi się słabo na dźwięk słowa: "mamusiu!" :P
Ponudzić by się... Ach! Jakie miłe słowo ;)
W ramach odkurzania komputerowych zaległości chciałam Wam pokazać to co od dawna już znacie, ale w kontrastowej odsłonie. Z "pazurem" ;D

Na początek szatka i profitka w barwach zdecydowanych :)


I kompletując:



Jak myślicie? Nie nazbyt ekstrawaganckie? ;)

Jeszcze jedno - przepraszam dziewczynki, które zapisały się u mnie na "Podaj dalej" Czas ucieka nioezauważenie, a ja przy budowie, dzieciach, ogrodzie i szydełku, totalnie się nie ogarniam. Proszę o cierpliwość. Na pewno przygotuję paczuszki :)

Ściskam Was serdecznie i - Byle do deszczowej i wietrznej jesieni! ;D



30 komentarzy:

  1. Piękne. Super z kontrastem. Bardzo, bardzo ładny komplet. Doskonałe wykonanie.Podziwiam.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba taka wersja. pięknie wykonany komplet.
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow !!! przepiękne i bardzo starannie wykonane, po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne !!! taki kontrast mnie bardzo się podoba:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wam bardzo za miłe komentarze :)
    Starannie? Lubię starannie, a jak już kordonek i cienkie szydełko, to staranność obowiązkowa, ponieważ widać każdą brzydką niteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. misternie utkane dzieło..
    Pozdrawiam ze swej chmurki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że masz coś mi do powiedzenia :*