"Możliwość tworzenia można określić jeszcze inaczej: Jest to gotowość, by rodzić się na nowo każdego dnia."
Erich Fromm

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Biel lubi kontrasty

Czyli ciemny róż ozdobi białe dzierganki :)
Tęsknię za zimą :)
Nie myślałam, że kiedykolwiek to napiszę, ponieważ zimy szczerze nienawidzę, ale... Posiedzieć by tak z laptopkiem i gorącą kawką w pokoju, nie musieć nigdzie iść, nic robić w ogródku i generalnie - znaleźć nieco czasu.
Dzieci do szkoły - Na reszcie!!! :D Od słuchania ciągłego szwrgotu mojuej córki nad uchem, rob8i mi się słabo na dźwięk słowa: "mamusiu!" :P
Ponudzić by się... Ach! Jakie miłe słowo ;)
W ramach odkurzania komputerowych zaległości chciałam Wam pokazać to co od dawna już znacie, ale w kontrastowej odsłonie. Z "pazurem" ;D

Na początek szatka i profitka w barwach zdecydowanych :)


I kompletując:



Jak myślicie? Nie nazbyt ekstrawaganckie? ;)

Jeszcze jedno - przepraszam dziewczynki, które zapisały się u mnie na "Podaj dalej" Czas ucieka nioezauważenie, a ja przy budowie, dzieciach, ogrodzie i szydełku, totalnie się nie ogarniam. Proszę o cierpliwość. Na pewno przygotuję paczuszki :)

Ściskam Was serdecznie i - Byle do deszczowej i wietrznej jesieni! ;D



10 komentarzy:

  1. Piękne. Super z kontrastem. Bardzo, bardzo ładny komplet. Doskonałe wykonanie.Podziwiam.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba taka wersja. pięknie wykonany komplet.
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplecik :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow !!! przepiękne i bardzo starannie wykonane, po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne !!! taki kontrast mnie bardzo się podoba:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wam bardzo za miłe komentarze :)
    Starannie? Lubię starannie, a jak już kordonek i cienkie szydełko, to staranność obowiązkowa, ponieważ widać każdą brzydką niteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. misternie utkane dzieło..
    Pozdrawiam ze swej chmurki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great article, Thanks for your great information, the content is quiet interesting. I will be waiting for your next post.

    OdpowiedzUsuń
  9. your this work is looking awesome thanks for doing this.Apple MacBook Laptop HD Wallpaper

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że masz coś mi do powiedzenia :*