"Możliwość tworzenia można określić jeszcze inaczej: Jest to gotowość, by rodzić się na nowo każdego dnia."
Erich Fromm

piątek, 25 stycznia 2013

Wyróżnienie od Ar_niki

Jakiś czas temu również Ar_nika zaszczyciła mój blog przyznaniem wyróżnienia.
Ogromnie ci dziękuję :*

Oczywiście na pytania odpowiem :) Ale z nominacją u mnie ciężko. Nie chcę wybierać. Uwielbiam wszystkie blogi, które odwiedzam. Nawet jeśli nie komentuję, bo na to czasem trudno znaleźć mi czas. Bynajmniej wszystkie was wyróżniam :*

1. Czytanie czy pisanie?  - Czytanie. Ale pisanie też :D 
2. Wspinanie czy nurkowanie? Wspinanie. Wodzie mówię zdecydowanie "dziękuję" :)
3. Natura czy technika? A czy to się wyklucza? Dla mnie uzupełnia. Zależnie od dziedziny - wymiennie.
4. Malarstwo czy muzyka? Hmmmm....
5. Zabawa czy nauka? Nauka przez zabawę :)
6. Mówić czy raczej słuchać? Mówić i słuchać. Jestem gadułą, ale słucham jak mało kto :D
7. Walczyć czy uciekać? Jeśli jest o co - walczyć nawet zębami. Jeśli gra nie warta świeczki - uciekać :)
8. Być oczekiwanym czy czekać? Czekać. Nie lubię gdy ktoś na mnie musi czekać. To wg mnie niegrzeczne. Wolę czekać ja. Zawsze z książką w ręku :)
9. Żywioł czy planowanie? Raczej planowanie. Ale tak nie do końca. Może zaplanowany żywioł? ;)
10. Spanie czy blogowanie? Spanie. Bloguję w dzień :P
11. Jakie sobie najczęściej zadajesz pytanie? "Jak długo jeszcze???" :/

Dziękuję Wam wszystkim za miłe komentarze, które zostawiacie u mnie. To dla mnie ogromna nagroda.

1 komentarz:

Dziękuję za to, że masz coś mi do powiedzenia :*