"Możliwość tworzenia można określić jeszcze inaczej: Jest to gotowość, by rodzić się na nowo każdego dnia."
Erich Fromm

poniedziałek, 21 października 2013

Winogronowo :)

Czyli firankowych motywów ciąg dalszy :D
Kolejnym wzorem firankowym, który jest niezwykle popularny wśród zamówionych u mnie zazdrostek jest motyw winogron.
Poza tym, że owoc fajnie się prezentuje, to jest wykończony ciekawymi zębami. Dodają uroku firance :)
Oto moje ulubione zdjęcie z "moimi" winogronkami ;) Ogromnie się cieszę, że trafiły do tej kuchni, ponieważ jest prześliczna, elegancka i stylowa, jednocześnie nowoczesna. No... Może kiedyś... ;)



A w gazecie, z której mam wzór, wisiały wśród winogron :D Bardzo się wpasowały, nieprawdaż? ;)


Poza tym u mnie nuda :D Mierzę się z aniołkami. Pierwszy raz się za takowe zabrałam. Nawet nie myślałam, że to takie nieskomplikowane :D Uważałam je za wyższą filozofię, a one są normalnie na "moim" poziomie ;) Usztywniane póki co na żarówce (podpatrzonej w Deszczowym Domu ;) ), ale albo motyw muszę dopasować, albo zmienić bazę ;P

10 komentarzy:

  1. pracowita pszczółka z Ciebie Kamilko :)
    piękne te Twoje zazdrostki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uzywam żarówek małych, z cienkim gwintem (żeby się w szyjce butelki zmiescił) :P
    Snehurka, szydło nr2.
    Może masz inny wzór?
    No i uśmiałam się- że niby aniołki mialy by być dla Ciebie skomplikowane- dla CIEBIE??? :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano dla mnie :) autentycznie do dnia, w którym zobaczyłam u Ciebie te żarówki, to nawet nie zamierzałam próbować się mierzyć z aniołkami, bo uznałam utwardzanie za nieosiągalne dla mnie zajęcie, bo to przestrzennei po prostu nie bo nie. Nie mam wzoru, jakoś nawet nie zamierzałam spróbować... Znalazłam zdjęcie i postanowiłam na jego podstawie zrobić. Wytrzeszcz oczu od liczenia słupków - bezcenny ;) A żarówki włożyłam do słoika :D

      Usuń
  3. Przepiękne winogronka:) Jestem pod olbrzymim wrażeniem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I have told you that I am Greek right? This beautiful motif on your curtains, with the Meander Border, the bunch of grapes and the vine leaves, is very popular in my country. You made me to lament my country and thank for this feeling! Continue the wonderful work!

    OdpowiedzUsuń
  5. Okno wygląda prześlicznie - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zazdrostki :)
    okno wyglada cudownie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że masz coś mi do powiedzenia :*