"Możliwość tworzenia można określić jeszcze inaczej: Jest to gotowość, by rodzić się na nowo każdego dnia."
Erich Fromm

poniedziałek, 25 listopada 2013

Pokolorować by troszkę

Czyli na jesienne szarugi najlepsze letnie kolorki :)
Bynajmniej dla mojego własnego komfortu psychicznego, trzeba było zdjąć z szydełka biele i szarości i zabrać się za coś w kolorze.... oczywiście niebieskim :D Konkretnie turkusowym ;)
I tak oto, dzięki postanowieniu pokolorowania zamglonego widoku za oknem, z pięknej, delikatnej włóczki Cotton Soft w kolorze soczystego turkusu powstała spódniczka dla mojej zachwyconej córeczki :)
Podziękowanie dziecka: "Mamuniu! Na reszcie coś dla mnie!" - bezcenne :)





Pasek z konieczności ;) Mój szczypiorek gubi spódniczki ;)
Postanowiłam częściej robić coś dla Tosi. Jej radość z otrzymanych ode mnie dzierganek bardzo mnie rozczuliła. Nawet do przedszkola poszła w spódniczce, dumna jak paw i pochwaliła się wychowawczyni i wszystkim koleżankom, że mamusia jej zrobiła. Ale ona uwielbia falbanki i koronki, więc wiedziałam, co zrobić, aby się spodobało ;)
Dużo słoneczka wam życzę :*

16 komentarzy:

  1. Śliczna jest, jak cukiereczek:))

    OdpowiedzUsuń
  2. no piekna! a radość dziecka bezcenna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka! Te falbanki i kolor, ach!

    OdpowiedzUsuń
  4. The skirt looks amazing!!! Great jod!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódniczka jest przepiękna :) I w cudnym turkusowym kolorze, który uwielbiam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję :)
    Mobilizujecie mnie niezmiennie do tworzenia kolejnych dzierganek :) Dziękuję wam bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna,mojej córce bardzo by się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spódniczka tak pięknie wykonana i w moim ulubionym kolorze, że gdybym miała parę kilo mniej to i ja bym do pracy śmignęła pokazać koleżankom.Dlatego nie dziwię się, że córcia taka zachwycona.
    Cudeńko!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Myślę, że jakbym miała więcej cierpliwości, to tez bym taką dla siebie bez najmniejszej krępacji poczyniła ;)

      Usuń
  9. Piękna!! Uwielbiamy turkus, więc moja córeczka też byłaby zachwycona z takiej spódniczki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna spódniczka ! Masz może wzór na nią czy tak z głowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę z głowy, trochę wzór (falbanka) :)

      Usuń
  11. Super spódniczka,a skąd miałaś wzór lub opis?bo bardzo mi się podoba i może zrobiłabym taką ,tylko mniejszą dla mojej wnusi?Pozdrawiam :)i jeżeli jest szansa na na opis do takiej slicznej spódniczki to czy mogłabym prosic o namiary:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę napisać do mnie na maila. Mam cząstkowe wzory tylko, znaczy motyw falbanki, ale coś poszukam, żeby wytłumaczyć etapy pracy :) Mój adres na tej stronie :)

      Usuń
  12. Dziś napisałam na e-mail :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ cudna spódniczka! Masz TALENT!
    Pozdrawiam, Katarynka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że masz coś mi do powiedzenia :*