"Możliwość tworzenia można określić jeszcze inaczej: Jest to gotowość, by rodzić się na nowo każdego dnia."
Erich Fromm

piątek, 16 października 2015

"Choinkowa" falbanka

Czyli spódniczka dla siostrzenicy :)

Ponieważ mam ją tylko jedną (siostrzenicę ;) i ponieważ jest na tyle malutka, ze ubrania dla niej robi sie błyskawicznie :P
I jeszcze ponieważ jej mamie akurat nie przeszkadza moje dziewiarskie zacięcie... ;D
Różowa choineczka :)

Ta falbanka jest inna niż w poprzednich spódniczkach. Może nie jest tak ozdobna i tak efektowna, ale też słodka :)




Włoczka oczywiście niezawodna cotton soft :)

Jak myślicie? Tamten ( Klik ) wzór ładniejszy?
Pozdrawiam jesiennie :)


12 komentarzy:

  1. Ta różowa to kwintesencja małej dziewczynki- słodko i uroczo. Wygląda bardziej zwiewnie od turkusowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Osobiście podoba mi się bardziej ten dzisiejszy, mimo, że kolorystycznie wolę niebieski.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przcudna jak wszystkie Twoje spódniczki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka słodziutka :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna spódniczka :-) Pięknie wygląda wzór w tym kolorze :-)
    Obydwa wzory mi się podobają. Nie potrafię wybrać, który bardziej...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna spódniczusia i ta niebieska też mi się podoba. Obie są zdecydowanie słodziutkie:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna spódniczka :) Ma bardzo ładny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  8. Greatful and nice blog, Thanks.___________
    bloom tattoos

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog. Każdy kto wejdzie na ten blog to na pewno dowie się bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę się pochwalić ,że od bardzo dawna korzystam z 514 455 736 i jestem z tego powodu bardzo zadowolony. Kto chce dostać odszkodowanie to powinien skorzystać z tej oferty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że masz coś mi do powiedzenia :*