"Możliwość tworzenia można określić jeszcze inaczej: Jest to gotowość, by rodzić się na nowo każdego dnia."
Erich Fromm

wtorek, 4 lutego 2014

Moje bogactwo

Czyli zbiór niezbędnych szydełek, który niepokoi moją mamę ;)

Trochę ich już się nazbierało, to prawda :D
Moja mama poprosiła mnie o pożyczenie szydełka do pewnej włóczki, która jej się nie robiła odpowiednio :) Wyjęłam zapasy i mówię: proszę, dopasuj sobie :D Ona otworzyła oczy szeroko i pyta: Na co ci tyle szydełek??? Używasz ich?
No wiecie co? Jak to na co??? Bo lubię :D Bo MAM! Używam, jak potrzeba, ale generalnie strasznie mi się podobają i są mi niezbędne po prostu :)


Mamo a tobie po co inne szydełko od tego, które masz??? ;) (mama robi serwetki, obrusy, firanki - generalnie wszystko kordonkiem :) Potrzebuje/potrzebowała onegdaj tylko jednego szydełka :P ) 
I co? Potrzebne tyle szydełek, żeby zawsze mieć z czego wybrać? Czy nie? :D


Mam pomysł teraz na prezent dla mojej mamusi na urodzinki ;)



31 komentarzy:

  1. Cudowna kolekcja :-) Uwielbiam szydełka i zawsze mi ich mało... czyli nie jesteś sama ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Hihi :D Troszkę może tak :) Tylko szydełka na dłużej zostają ;D

      Usuń
  3. a wszystko w kolorach tęczy :)
    piękny zbiór...istny skarb!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no BA! oczywiście,że są potrzebne :-) wszystkie i zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja godna pozazdroszczenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do "kolekcji" to jeszcze daleko ;) Niestety nie upolowałam lidlowskich z rączką.... Bardzo żałuję :(

      Usuń
  6. Piękna kolekcja, mojej wiele brakuje do twojej :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ach ostatnio sporo przybyło dzięki kolekcji Hachette :P Dostałam szydełka i zrezygnowałam z prenumeraty :D taka jestem wstręciucha ;)

      Usuń
  7. Cudna kolekcja :) jaka kolorowa !!!
    Ja swoje ciągle gubię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś zgubiłam jedno... Traumatyczne przeżycie dla mnie ;) Odkupiłam i tera pilnuję :D

      Usuń
  8. Kolekcja super :) Też mam sporo szydełek, bo jak można ich nie mieć?!
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie??!!
      Mamo! Jak można nie mieć???!!!
      :D

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy zbiór szydełkowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała kolekcja!jest z czego wybierać.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak. Jeszcze kiedyś wyjmę włóczki i zrobię im zdjęcie... :D To dopiero będzie! ;)
      Bo z włóczkami to już obłęd u mnie :P

      Usuń
  11. Możemy podać sobie dłoń - też tak mam hihi
    Może później będziemy robić tylko z kordonka,
    ale teraz my dziewczyny to chcemy z wszystkiego DZIERGAĆ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Ja dużo robię z kordonka, ale nawet do tego używam non stop 3-4 rozmiarów, w zależności od tego, jaki splot chcę uzyskać :)

      Usuń
  12. a wiesz... ja też lubię... ich dużo mieć... hihi
    zawsze się przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  13. Ło matko, ale cuda! Zazdroszczę! I pędzę podziwiać koty, nadrabiam zaleglosci. Wlasnie wracam do żywych po rota razy 5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łomatko! Jak dałaś radę kobieto? :) Mnie wystarczy razy 2 i już nie mam siły nawet na sen ;)

      Usuń
    2. :D heheh "Łomatko" mi się zdublowało :)

      Usuń
  14. :):) Aleee kolekcja Suuper :) Jak potrzebne ,bo chcesz je miec to Suuper :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To nie tylko Ty tak masz u mnie też jest wiele, oj wiele. Też mam bo lubię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że masz coś mi do powiedzenia :*