"Możliwość tworzenia można określić jeszcze inaczej: Jest to gotowość, by rodzić się na nowo każdego dnia."
Erich Fromm

czwartek, 13 lutego 2014

Monotematycznie

Czyli wiem, wiem... Nudy :P
Bo kolejna spódniczka :) Fajnie, że się spodobała, bo ja ją osobiście też uwielbiam :)
Bałam się jej szczerze mówiąc, ale teraz to już "pikuś". Nawet "pan pikuś" ;)
Tym razem większa - dla nastolatki :) 
Niby szaleństwo i zabawa, a jednocześnie subtelna i skromna biel :)
Tak jak ta moja nastolatka :) Kilka w jednym. Przywileje młodości i beztroski :)
Niech się wygodnie nosi :*







9 komentarzy:

  1. Piękna :-) Cudna jest w tym kolorze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. przeurocza :)
    mi się marzyła do ślubu taka wydziergana sukienka z poszerzanymi rękawami...ech...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta biel. Ja sie zbieram i zebrać nie mogę. Też się boję takiej spódniczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. jejuu, przepiękna jest! taka delikatna, ale misterna...

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozowa jak i ta biala obie sa Piekne :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stajesz się mistrzynią spódniczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wziełabym udział w wymiance ale trudne jest to do zrealizowania, opiekuję się chora mamą i czasami nawet i miesiąc wypada mi z działania robótkowego.Piękna biała spódniczka, choć dziewczyńska jest najpiekniejsza. Próbowałam podpatrzeć jak robiłaś koronkę falbanki ale nie dopatrzyłam dobrze. Pozwolisz abym napisała o podpowiedź wykonania? Brata 3 letnia wnusia bardzo chce mieć spódniczkę dziewczyńską. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna, musi pieknie wygladać założona i na pewno przyciaga wzrok:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że masz coś mi do powiedzenia :*