"Możliwość tworzenia można określić jeszcze inaczej: Jest to gotowość, by rodzić się na nowo każdego dnia."
Erich Fromm

środa, 14 sierpnia 2013

Pachnie jesienią...

Więc na reszcie - chusta :)
Naoglądałam się, i owszem, chust wszelakiej urody. Najpiękniejsze są niestety na drutach ;) Póki co moje umiejętności są dość ograniczone, ale zamierzam to zmienić i zapisałam się na kurs dziergania drucianego do Iwonki Wyczynia na tych drutach cuda i bardzo konkretnie i zrozumiale uczy na filmikach :) Mam ogromną nadzieję, ze się uda :D
Ale na razie - po mojemu - czyli na szydełku.
Zaczęłam tydzień temu. 



Szło gładko, bo wzór fajny i nie trzeba nad nim myśleć. Leci sobie podczas filmu ;)
Niestety chusta ma to do siebie, ze im dalej w las tym więcej drzew :P Coraz dłuższe ramiona do dziergania, więc - jak to u mnie - i zapał mniejszy, i przybywa wolniej :) No tak już mam niestety, ze na duże rzeczy to cierpliwości mi bardzo brakuje. Ale zawzięłam się! Codziennie minimum dwa rzędy! (no dobra - jeden/jeden i pół ;) )
Stan na dziś:



Włóczka Cotton Soft - Yarn Art. Fajna. Robi się gładziutko, cienka i miękka jak na bawełnę. W 100 gramach aż 600 metrów. Na pewno nabędę jeszcze inne kolorki, bo ograniczyłam się do bieli. Miało być co inne i wychodzi jak zwykle ;)

Witam moje nowe obserwatorki :*
Ponieważ liczba obserwatorów przekroczyła właśnie 100, myślę nad jakimś fajnym cosiem ;) Już niedługo :D
Póki co - dziewczynki z "podaj dalej" prosze o jeszcze odrobinę cierpliwości. Nie zapomniałam - nie nie. Cały czas jestem "w trakcie" ;) To mój ulubiony rodzaj bycia ;D - "W trakcie".
Ściskam otulająco szalowo!



5 komentarzy:

  1. Śliczny wzorek :) Ciekawe jaki rozmiar osiągnie?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna chusta :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. bo "w trakcie" ładnie Ci wychodzi...ale i po już jak efekt końcowy pokazujesz to także :)
    nadal podziwiam te dziergadełka!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogę prosić o wzór i początek chusty bardzo mi się podoba,chusta jest piękna.Podaję mój mail kwiatuszek19-68@o2.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że masz coś mi do powiedzenia :*