"Możliwość tworzenia można określić jeszcze inaczej: Jest to gotowość, by rodzić się na nowo każdego dnia."
Erich Fromm

wtorek, 12 czerwca 2012

11 pytań :)

Zostałam zaproszona przez Tynkę do zabawy w pytanki :) Poczułam właśnie, że wsiąkam w blogowy "światek" :D Bardzo dziękuje Justynko za zaproszenie :*


Zasady zabawy:
1. Każda oznaczona osoba odpowiada na 11 pytań  przyznanych przez "Tagger" na swoim blogu.
2. Następnie wybiera się 11 nowych osób do Tagu i łączy w swoim poście.
3. Należy utworzyć 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w Tagu i napisać je w tym  Tagowym poście.
4. Należy wymienić w swoim poście osoby, które otagowałaś/eś.
5. Postarać się trzeba by nie oznaczać osób, które już są oznakowane.

Pytania od Tynki:
1. długie siedzenie nocami czy poranne wczesne wstawanie? Poranne wstawanie - ale nie z własnego wyboru :) Dzieci wymusiły ;)
2. złoto czy srebro? Jak najbardziej srebro.
3. wiersz czy powieść? Powieść. Ale wiersz również - w pojedynczej wersji :)
4. komedia czy dramat? Dramat. płakanie oczyszcza zatoki :)
5. kawa czarna czy z mlekiem? Z mlekiem. 
6. planowanie czy spontaniczność? Planowanie.
7. wiosna czy jesień? Wiosna. Jesień zupełnie nie jest czymś co lubię...
8. pies czy kot? Kot. A raczej Kocica :)
9. "ciche przyzwolenie na wszystko" czy zasady? Zasady. Czasem "z pewnym marginesem tolerancji"
10. camping czy hotel z gwiazdkami? Hotel, nie koniecznie z gwiazdkami, ale zdecydowanie NIE camping.
11. jezioro czy morze? Morze. Jezioro = komary i inne przemiłe bzykacze.

Moje pytania:
1. Dom czy mieszkanie?
2. Dzieci cudze czy własne?
3. Kwiaty w ogrodzie czy w wazonie?
4. porcelana czy szkło?
5. ładna kanapa czy wygodne łóżko?
6. Herbata czarna czy owocowa?
7. placki ziemniaczane czy kotlet schabowy?
8. Krzewy kwitnące czy iglaki?
9. Śniadanie czy kolacja?
10. Piwko czy winko?
11. Dzieci czy dziecko?

Do zabawy zapraszam:
5. Zacisze
6. Anię
7. Gosię
11. Fuerto

Mam nadzieję, że zabawa pozwoli nam poznać jeszcze więcej nowych, interesujących osóbek :)



8 komentarzy:

  1. ja myślałam Kamilko, że Ty już wsiąkłaś dawno ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie ;-). Chętnie wezmę udział, bo podoba mi się ta zabawa.
    Jeśli jeszcze nie masz dość i chcesz się pobawić to zapraszam po nagrodę do mnie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie do zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci bardzo za zaproszenie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj!
    Czekam na adres , gdzie mam wysłać lawendową herbatkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie tu u ciebie, podziwiam SAL, zawsze mam chęć przyłączyć się takiej zabawy, ale się obawiam, że czasu nie starczy i będzie wstyd ;))) Ale wzór jest piękny, muszę pomyśleć! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Dziękuję :) Pomyśl, bo tak na prawdę nikt nie goni nikogo ;) Też myślałam, że nie znajdę czasu, ale... jakoś leci ;)

      Usuń

Dziękuję za to, że masz coś mi do powiedzenia :*