"Możliwość tworzenia można określić jeszcze inaczej: Jest to gotowość, by rodzić się na nowo każdego dnia."
Erich Fromm

piątek, 1 czerwca 2012

SAL Domowy - Odsłona I

Rozpoczynamy dziś SAL Domowy.
Na szczęście mulinki się spisały i dotarły na czas, więc mogę oficjalnie i planowo rozpocząć dziś pracę nad haftem :) 


Kanwa 18 DMC - wersja dla początkujących ;) Mulina Ariadna nr. 1815. 
Zdecydowałam się na szarość. Mam nadzieję, że jakoś sobie dam radę, zwłaszcza, że takie ułatwienia jak kratka na kanwie dotychczas były mi obce :D Kilka krzyżyków już dziś powstało i stwierdzam, że to bardzo miłe uczucie wiedzieć, że nie tak łatwo zapomnieć coś, czego się dawno nauczyło i "zawiesiło". Myślałam, że pójdzie gorzej...
Postępy w pracy w przyszły piątek :) Mam nadzieję, że będzie co pokazywać ;)
Pozdrawiam deszczowo :)

2 komentarze:

  1. na pewno dasz sobie radę. krzyżyk do krzyzyka, powolutku, aż powstanie obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubie obserwować jak powstają prace :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za to, że masz coś mi do powiedzenia :*